Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • İzmir

Valilikler

T.C. Karabağlar Kaymakamlığı
T.C. Karabağlar Kaymakamlığı
T.C. Karabağlar Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Muhtarlarımız İlçe Sosyal Etüt ve Proje Bürosu Tarihçe Kurumsal Kimlik İmza Yetkileri Yönergesi
  • KARABAĞLAR
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Karabağlar Aile Destek Merkezi (ADEM) Sosyal Dayanışma Merkezi (SODAM) Kadınlar ve Gençler için Mobilya Akademi Yeni Becerilerle Hayata Sağlam Adımlar Projesi Bilim Sanat Sporla Başarılı Geleceğe Destek Bağımlılıkla Mücadele Faaliyetleri Gönül Elçileri Projesi Memnuniyet Anketi
  • İLETİŞİM
°C
9
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Bilgi İşlem Şefliği
      • İlçe Hukuk İşleri Şefliği
      • İdare ve Denetim Şefliği
      • İlçe Sosyal Etüt ve Proje Bürosu
    • İlçe Protokol Listesi
    • Muhtarlarımız
    • İlçe Sosyal Etüt ve Proje Bürosu
    • Tarihçe
      • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Kurumsal Kimlik
    • İmza Yetkileri Yönergesi
  • KARABAĞLAR
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • İlçe Tüketici Hakem Heyeti Başkanlığı
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Karabağlar Aile Destek Merkezi (ADEM)
    • Sosyal Dayanışma Merkezi (SODAM)
    • Kadınlar ve Gençler için Mobilya Akademi
    • Yeni Becerilerle Hayata Sağlam Adımlar Projesi
    • Bilim Sanat Sporla Başarılı Geleceğe Destek
    • Bağımlılıkla Mücadele Faaliyetleri
    • Gönül Elçileri Projesi
    • Memnuniyet Anketi
  • İLETİŞİM
 

İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Hizmet Standartları Tablosu

03.10.2019

BİLGİ EDİNME HİZMETLERİ KAMU HİZMET STANDARTLARI

SIRA

NO

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)

1

Talep ve şikayet başvurusu alınması

Dilekçe

15 Gün

2

CİMER  Bilgi ve Belge taleplerinin alınması

Yok

15 Gün

3

BİLGİ EDİNME Bilgi ve Belge taleplerinin alınması

Bilgi Edinme formu veya dilekçe

15 Gün

 

HUKUK BÖLÜMÜ KAMU HİZMET STANDARTLARI

SIRA

NO

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)

1

Mahkeme kararlarının davalıya veya davacıya tebliği, icra davası sonuçlarının tazmini

Mahkeme kararı yeterli

Tebliğ edilecek veya tazmin gerektiğinde 3 İş Günü

 

İNCELEME, DEĞERLENDİRME VE SORUŞTURMA BÖLÜMÜ KAMU HİZMET STANDARTLARI

SIRA

NO

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)

1

Soruşturma açılmasına ilişkin başvurunun alınması

Dilekçe

45 Gün (Yasal süre 2 yıl)

2

İhbar başvurusu alınması

Dilekçe, eposta

45 Gün (Yasal süre 2 yıl)

 

ÖZEL EĞİTİM, REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK HİZMETLERİ BÖLÜMÜ

KAMU HİZMET STANDARTLARI

SIRA

NO

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)

1

Evde özel eğitime muhtaç öğrencilerle ilgili işlemler (Evde Özel Eğitim Hizmetleri)

1-Dilekçe

2- Süreğen hastalığının bulunduğu ve evde eğitim alması gerektiğini belirten sağlık kurulu raporu

3- Rehberlik Araştırma Merkezi Müdürlüğünden alınan evde eğitim görmesi uygundur raporu

4- Rehberlik Araştırma Merkezi Müdürlüğünün ilçemize yazdığı üst yazı

15 Gün

 

 

 

EĞİTİM, ÖĞRETİM VE ÖĞRENCİ İŞLERİ BÖLÜMÜ KAMU HİZMET STANDARTLARI

SIRA

NO

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)

1

Mezuniyet/Ayrılma belgeleri ( Diploma kayıt örneği)

1-Dilekçe

2-Nüfus cüzdanı örneği

5 İş Günü

2

Apostille ( Diplomanın yurt dışı onayı)

Diploma yada öğrenim belgesi

2 İş Günü

 

PERSONEL BÖLÜMÜ KAMU HİZMET STANDARTLARI

SIRA

NO

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)

1

Personel alımı (İş-Kur TYÇP temizlik personeli)

1-Nüfus cüzdanı fotokopisi

2-Müracaat formu

3-Sağlık raporu

4-Sabıka kaydı

5-İkametgah belgesi

5-7 Gün

 

ATAMA (BRANŞ-SINIF-OKULÖNCESİ) BÖLÜMÜ KAMU HİZMET STANDARTLARI

SIRA

NO

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)

1

Görevlendirmeler

1-Dilekçe

2-Mezuniyet Belgesi

3-Adil sicil beyanı

4-Sağlık raporu

5-Nüfus cüzdanı örneği

3 İş Günü

2

Personel alımı (Öğretmenliğe ilk atama başvuru işlemleri)

1-Elektronik başvuru formu

2-Lisans diploması veya mezuniyet belgesinin aslı veya kurumca onaylı örneği

(Öğrenim bilgileri elektronik başvuru formuna otomatik olarak yansımayan adaylardan)

3-Ortaöğretim alan öğretmenliği tezsiz yüksek lisans veya pedagojik formasyon belgesi

4-Diploma denklik belgesi (Yurt dışı okullarından mezun olanlardan)

5-Felsefe bölümü mezunlarından; 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji dersi aldığına, Sosyoloji bölümü mezunlarından ise 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji dersi aldığına dair belge (Belge pedagojik formasyon belgesi yerine kullanılamaz)

6-Beden eğitimi ve spor yüksek okulları ile Hacettepe üniversitesi spor bilimleri ve Teknolojisi yüksek okulundan mezun olanlardan programa kayıt tarihini gösteren belge istenecektir. (Mezuniyet belgesinde kayıt tarihi yazılı olanlardan ayrıca belge istenmeyecektir.)

7-Askerlik durum beyanı ile bakaya kalanlarda “Kovuşturmaya yer olmadığına dair” mahkeme kararı

10 Gün

3

Personel Alımı ( Öğretmenliğe açıktan ataba Başvuru İşlemleri

1-Elektronik başvuru formu

2-Lisans diploması veya mezuniyet belgesinin aslı veya kurumca onaylı örneği

(Öğrenim bilgileri elektronik başvuru formuna otomatik olarak yansımayan adaylardan)

3-Ortaöğretim alan öğretmenliği tezsiz yüksek lisans veya pedagojik formasyon belgesi

4-Diploma denklik belgesi (Yurt dışı okullarından mezun olanlardan)

5-Felsefe bölümü mezunlarından; 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji dersi aldığına, Sosyoloji bölümü mezunlarından ise 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji dersi aldığına dair belge (Belge pedagojik formasyon belgesi yerine kullanılamaz)

6-Beden eğitimi ve spor yüksek okulları ile Hacettepe üniversitesi spor bilimleri ve Teknolojisi yüksek okulundan mezun olanlardan programa kayıt tarihini gösteren belge istenecektir. (Mezuniyet belgesinde kayıt tarihi yazılı olanlardan ayrıca belge istenmeyecektir.)

7-Askerlik durum beyanı ile bakaya kalanlarda “Kovuşturmaya yer olmadığına dair” mahkeme kararı

 

4

Kadrolu Öğretmen Görevlendirme

1-Diploma

2-Dilekçe

3-Okulun ihtiyaç yazısı

3 İş Günü

 

BURSLAR, YURTLAR BÖLÜMÜ KAMU HİZMET STANDARTLARI

SIRA

NO

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)

1

Özel Yurt Açma

1-Dilekçe

a)Şirket ve benzerleri için Ticari Sicil Gazetesi’ nde yayınlanmış veya noter tasdikli şirket sözleşmesi ile kurucu temsilci olduğunu belirten yetki belgesi

b) Diğer özel hukuk tüzel kişiler için yönetim kurulu veya yetkili organın kurucu temsilcisi olarak seçtiği gerçek kişiyi gösteren karar örneği

2-Kurucuya ait iki adet fotoğraf

3-Adli sicil beyanı

4-İkametgah belgesi

5-Diploma

6-Binaya ait üç adet rövele

7-Binanın endüstriyel kuruluşlardan uzak olduğunu belirten İs Sağlık Müdürlüğünden alınan belge

8-Binanın kiralık olması halinde kira sözleşmesi veya tapu senedi

9-Kurucu bina üzerinde intifa hakkına sahipse buna ilişkin olarak tapu sicilinden alınan belge

10-Binanın mesken veya iş yeri olduğunu belirten Belediye İmar Müdürlüğünden alınan yapı kullanım izin belgesi

11-Yetkili ( Yapı Denetim Firmaları) Kuruluştan alınan binanın deperme dayanıklı olduğunu gösteren belge

12- Şirket ve benzerleri için Ticaret Sicil Gazetesi’ nde yayınlanmış veya noter tasdikli şirket sözleşmesi ile kurucu temsilcisi olduğunu belirten yetki belgesi

3 İş Günü

2

Özel öğrenci yurtlarının kurucu/kurucu temsilcisinin terbiye öğretimine ara vermesi

1-Kurucu temsilcisinin dilekçesi

2-Yönetim kurulu kararı

3-Tüm personele duyuru yazısı

4-Öğrenci kaydı yapılıp yapılmadığına ilişkin yazısı

2 İş Günü

3

Özel yurtlarda öğretime ara verme izninin iptali ile ilgili işlemler

1-Kurucu temsilcisinin dilekçesi

2-Yönetim kurulu kararı

3-Tüm personele duyuru yazısı

4-Öğrenci kaydı yapılıp yapılmadığına ilişkin yazısı

3 İş Günü

4

Özel yurtlara personel görevlendirme isteği

1-TC kimlik no

2-Diploma Fotokopisi

3-Sağlık Raporu

4-Adli Sicil Beyanı

5-İş Sözleşmesi

6-Sosyal Güvenlik Kurumundan Alınan Sigorta Belgesi

3 İş Günü

5

Özel yurtlara yönetici görevlendirme isteği

1-TC kimlik no

2-Diploma Fotokopisi

3-Sağlık Raporu

4-Adli Sicil Beyanı

5-İş Sözleşmesi

6-Sosyal Güvenlik Kurumundan Alınan Sigorta Belgesi

 

2 İş Günü

6

Özel yurt yerleşim planı ve kontenjan değişikliği isteği

1-Kurucu/Kurucu Temsilcisi dilekçesi

2-Kurumun son yerleşimini gösteren 4 adet 35x50 cm veya A3 ebadında yerleşim planı

3-Bir adet eski yerleşim planı

4-Bayındırlık ve iskan müdürlüğünün inceleme raporu

1 İş Günü

7

Özel Yurtların İsim Değişikliği

1-Kurucu temsilcisinin dilekçesi

2-Yönetim kurulu kararı

3-İlköğretim müfettişleri raporu

2 İş Günü

8

Özel Yurt Kurucu/Kurucu Temsilcisi Değişikliği

1-Kurucu Değişikliğine ilişkin kurucu temsilcisinin dilekçesi

2-Kurucu temsilcisi değişikliğine ait yönetim kurulu kararı

3-Adli sicil beyanı

4-İkametgah beyanı

5-2 adet renkli vesikalık fotoğraf

6-Diploma/geçici mezuniyet belgesi

2 İş Günü

9

Özel Yurtların Kurum Nakli

1-TC Kimlik No

2- Kurucu temsilcisinin dilekçesi

3-Kira sözleşmesi veya tapu örneği

4-Yerleşim planı

5-İl sağlık müdürlüğü raporu

6-Bayındırlık ve iskan il müdürlüğü raporu

7-İl itfaiye müdürlüğü raporu

8-İlköğretim müfettişleri raporu

9-Kurucuya ait 2 adet renkli vesikalık fotoğraf

10- Adli sicil beyanı

11-İkametgah beyanı

12-Diploma

2 İş Günü

10

Özel yurdun devredilmesi

1-Kurucu temsilcisinin dilekçesi

2-Noter tarafından düzenlenen devir sözleşmesi

3-Yeni kurucuya ait adli sicil beyanı

4-Kira sözleşmesi

5-Tüzel kişi ise Ticaret Sicil Gazetesi’ nde yayınlanan ana sözleşme, tüzük ya da vakıf senedi

6-Kurucu temsilcisinin belirlediği yönetim kurul kararı

7- Kurucuya ait 2 adet renkli vesikalık fotoğraf

8- Adli sicil beyanı

9-İkametgah beyanı

10-Diploma

11-Nüfus cüzdan fotokopisi

2 İş Günü

11

Özel yurdun kapatılması

1-Kurucu temsilcisinin dilekçesi

2-Varsa ortakları kurulu kararı

3-Tüm personele duyuru yazısı

4-Personel istifa dilekçeleri

5-Öğrenci kaydı yapılıp yapılmadığına ilişkin yazısı

6-İlköğretim müfettişi inceleme raporu

2 İş Günü

 

 

 

 

 

ÖZEL ÖĞRETİM KURUMLARI BÖLÜMÜ KAMU HİZMET STANDARTLARI

SIRA

NO

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)

1

Özel Öğretim kurumu açma

1-Form dilekçe (el.1)

2-Kurucu/kurucu temsilcisine ait adli sicil kaydı

3-Kurucu tüzel kişi ise Ticaret Sicil Gazetesi ana sözleşme, tüzük ya da vakıf senedi

4-Kurucu temsilcisinin belirlediği yönetim kurulu kararı

5-yerleşim palanı 4 adet (35x50 cm veya A3 ebadında)

6-Gerekli tüm personelin çalışma izin tekliflerini yapacağına dair taahhütname

7-En az bir yıllık kira sözleşmesi veya tapu örneği (asli veya onaylı örneği)

8-Yönetici ve 1/3 oranında öğretmen teklifleri

9-Kurum açılacak binanın sağlam ve dayanıklı olduğuna ilişkin yerlerden alınacak teknik rapor

10-Binanın ve çevresinin sağlık yönünden uygun olduğunu belirten il/ilçe sağlık müdürlüğünden alınacak rapor

11-Binanın yangın ile ilgili mevzuata uygun olduğunu belirten itfaiye raporu

12-Uygulanacak programların talim terbiye kurulu kararlarının tarih ve sayısı

3 İş Günü

2

Özel Öğretim Kurumlarında Kurucu Temsilcisi Değişikliği

1-Kurucu temsilcisi değişikliğine ilişkin kurumun üst yazısı

2-Kurucu temsilcisinin değiştirilmesine ilişkin yönetim kurulu kararı

3-Yeni kurucu temsilcisine ait yazılı adli sicil kaydı.

3 İş Günü

3

Özel Öğretim Kurumlarının Devredilmesi

1-Devir yapacak olan kurumun kurucu temsilcisi imzalı üst yazısı

2-Noterlik tarafından düzenlenen devir sözleşmesi

3-Yeni kurucu temsilcisine ait adli sicil kaydı

4-En az bir yıllık kira sözleşmesi veya tapu örneği (aslı veya onaylı Örneği)

5-Kurucu tüzel kişi ise ticaret sicil gazetesi, ana sözleşme, tüzük yada vakıf senedi

6- Kurucu temsilcisinin belirlediği yönetim kurulu kararı

7- Kurumda kurucu odası olduğuna dair yazılı beyan

8- yönetici ve eğitim personeli ile diğer personelin görevlendirme teklifleri ve yenilenen iş sözleşmeleri

9- Gerekli tüm personele çalışma izin teklifi yapılacağına dair taahhütname

10- Kurum Yerleşim planında herhangi bir değişim yapılmadığına dair yazılı beyan

3 İş Günü

4

Özel Öğretim Kurumunun Kurucu/ Kurucu Temsilcisi İsteğiyle Kapatılması

1-Kurucu/ Kurucu temsilcisinin kurumu kapatmak istediğini belirten üst yazı

2-Şirket ise yönetim kurulu kararı

3-Tüm personele duyuru yazısı

4-Müdür, öğretmen istifa dilekçeleri

5-Öğrenci kaydı olmadığına ilişkin yazı

3 İş Günü

5

Özel Öğretim Kurumlarında İsim Değişikliği

1-Kurucu/kueucu temsilcisinin isim değişikliği talebine ait üst yazı

2- Yönetim kurulu kararı

3 İş Günü

6

Özel Öğretim Kurumlarında Kurum Nakli

1-Kurucu/Kurucu Temsilcisinin konuya ilişkin ayrıntılı üst yazısı

2-En az bir yıllık kira sözleşmesi veya tapu örneği (aslı veya onaylı örneği)

3- Üç adet yerleşim planı (35*50 cm veya A3 ebatında)

4- Kurum açılacak binanın sağlam ve dayanıklı olduğuna ilişkin ilgili yerlerden alınacak teknik rapor.

5- Binanın ve çevresinin sağlık yönünden uygun olduğunu belirten il/ilçe sağlık müdürlüğünden alınacak rapor.

6- Binanın yangınla ilgili mevzuata uygun olduğunu belirten itfaiye raporu.

7- Araç gereci yeni binaya taşıyacağını ve eksik araç gereci tamamlayacağını belirten kurucunun yazılı beyanı.

 

3 İş Günü

7

Özel Öğretim Kurumlarında  Kurumların Dönüşümü

1-Kurucu/Kurucu Temsilcisinin kurumunu dönüştürme talebine ait üst yazı

2- Kurumda öğrenci/aday olmadığına dair yazı

3- Kurumu dönüştüreceğine ait çalışanlara ve öğrencilere bilgi verdiğini belirten yazı

4- Müdür ve öğretmen istifa dilekçeleri

5-Dönüştürülecek kurum ile ilgili kurum açmada istenilen belgeler

3 İş Günü

8

Özel Öğretim Kurumlarında  Yerleşim Planı ve Kontenjan Değişikliği isteği

1-Yapılacak değişiklikleri gösterir ayrıntılı kurucu/kurucu temsilcisi imzalı üst yazı

2-Kurumun son yerleşimini gösteren 4 adet 35x50 cm veya A3 ebadında yerleşim planı

3-Bir adet seki yerleşim planı

4-kurum bilgileri örneği

5-Kat veya daire ilave edilecekse en az bir yıllık kira sözleşmesi veya tapu örneği (aslı ya da noter tasdikli örneği)

6- Özel Öğretim Kurumları yönetmeliğinde belirtilen maddeler doğrultusunda diğer belgeler. (teknik rapor, sağlık, yangın için)

 

3 İş Günü

9

Özel Öğretim Kurumlarında  Program İlavesi Yapma

1-Kurucu /Kurucu temsilcisinin dilekçesi

2- Kurumun son yerleşimini gösteren 4 adet 35x50 cm veya A3 ebadında yerleşim planı

3-İlave edilecek program ile programın onaylandığı talim ve terbiye kurulu kararı

4-Bölüm ve araç gereç listesi

5-Eğitim Personeli çalışma izin teklifleri

3 İş Günü

10

Özel Öğretim Kurumlarında Yönetici/Öğretmen Tekliflerinin Yapılması

  1. Üst Yazı
  2. İş sözleşmesi
  3. Adli Sicil Kaydı
  4. Hizmet cetveli
  5. Diploma/ tezsiz yüksek lisans veya formasyon belgesinin aslı veya onaylı örneği
  6. Daha önce başka bir kurumda çalışmış ise ayrılış onayı
  7. Atanacağı branş/bölüm ile ilgili sertifikası ( ustaöğretici belgesi gibi)
  8. Mebbis sistemine giriş yapılması

 

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması  veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da

 

İlk Müracaat Yeri:

Karabağlar İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü

İsim: Aydın YÜZBAŞIOĞLU

Unvan: İlçe Milli Eğitim Müdürü

Adres: Bahar Mah. 2904 sok. No:4 Kat:3 Karabağlar/İZMİR

Tel: 0232 261 84 61

Fax: 0232 262 69 72

E-posta: karabaglar35@meb.gov.tr

 

İkinci Müracaat Yeri:

Karabağlar Kaymakamlığı

İsim: Mehmet ÖZER

Unvan: Kaymakam

Adres: Bahar Mah. 2904 sok. No:4 Karabağlar/İZMİR

Tel: 0232 231 22 33

Fax: 0232 243 37 06

E-Posta: karabaglar@icisleri.gov.tr

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Muhtar Bilgi Sistemi
  • Kızılay
  • Karabağlar Belediyesi
  • Resmi Gazete
  • Kolluk Gözetim Komisyonu
Bahar Mahallesi 2904 Sokak No:4-10 Karabağlar / İZMİR
0232 231 22 33
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız